Leveransevilkår
x
Skriv inn din e-postadresse for å motta nyheter og tilbud fra oss.
Jeg vil registrere meg!
Jeg vil bli fjernet fra listen!
kundeservice ønskeliste (0)


Save
LEVERANSEVILKÅR

Leveringstid

Fraktpris
Fraktmetode
Feil ved levering


Leveringstid: 

Lagervarer:
Normal leveringstid er 3-6 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling.


Bestillingsvarer:
2-15 uker avhengig av hvilke produkter som bestilles.

Fraktpris og fraktmetode (innen Norge):

Frakten gratis om din ordre er på mer enn 1000 kr! 

Leveranse til Svalbard er dessverre ikke mulig.

 
Levering til posthus - Bring:
Mindre pakker sendes til ditt nærmeste utleveringssted og koster 49 kr i fraktavgift. 
En SMS sendes ut med informasjon om hvor du kan hente din pakke. Pakken skal hentes innen 14 dager for å forhindre at den går i retur. Ved utlevering av pakke må du som kunde vise frem gyldig legitimasjon

Hjemlevering dagtid - Bring:
Fraktmetoden hjemlevering koster 349 kr i fraktavgift. Levering skjer til tomtgrensen hvis du bor i villa og til hoveddøren i eiendommen hvis du bor i leilighet (eller så nære som speditørens bil kan komme). Innbæring inngår ikke. Bring kontakter deg i forveien for å avtale tidspunkt for levering. Ved utlevering av pakke må du som kunde vise frem gyldig legitimasjon
 
Om bestillingens beløpet overstiger 1000 kr blir frakten gratis med fraktmetoden tilpasset dine varer.​


Fraktmetode:

Bring Parcel :

Gjelder mindre bestillinger. Forsendelsen ankommer til ditt nærmeste postutleveringssted, for eksempel en nærliggende dagligvarebutikk. En SMS sendes ut med informasjon om hvor du kan hente din pakke. Pakken skal hentes innen 14 dager for å forhindre at den går i retur. Ved utlevering av pakke må du som kunde vise frem gyldig legitimasjon

Hjemlevering dagtid - Bring:
Brukes ved større og tyngre gods. Levering skjer til tomtgrensen hvis du bor i villa og til hoveddøren i eiendommen hvis du bor i leilighet (eller så nære som speditørens bil kan komme). Innbæring inngår ikke. Bring kontakter deg i forveien for å avtale tidspunkt for levering. Ved utlevering av pakke må du som kunde vise frem gyldig legitimasjon


Feil ved levering:

Om produktet er skadet ved levering bør dette meldes omgående til ROOM21s kundeservice. For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige om du gir beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet.


Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.


Om skaden er synlig er det enklest om du melder fra om dette direkte til sjåføren ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.
Et produkt som vi har konstatert er transportskadet bytter vi ut snarest og kostnadsfritt.