x
Skriv inn din e-postadresse for å motta nyheter og tilbud fra oss.
Jeg vil registrere meg!
Jeg vil bli fjernet fra listen!
kundeservice ønskeliste (0)


LEVERANSEVILKÅR

Leveringstid

Fraktpris
Fraktmetode
Feil ved levering


Leveringstid: 

Lagervarer:
Normal leveringstid er 2-7 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling.


Bestillingsvarer:
2-15 uker avhengig av hvilke produkter som bestilles.

Fraktpris (innen Norge):

Frakten gratis om din ordre er på mer enn 1000 kr! 
Mindre pakker sendes til ditt nærmeste utleveringssted og koster 49 kr i fraktavgift.
Større sendinger med feks møbler leveres hjem til deg og koster mellom 195-795 kr i fraktavgift, avhengig av hvor i landet du bor. Om du for eksempel bor i ett område der postnummeret begynner på 00-14,19,20 eller 27 blir fraktavgiften 195 kr.

Om din ordre inneholder flere varer betaler du kun fraktavgift for den vare som er dyrest å sende. Du betaler aldri mer enn en fraktavgift, uansett hvor mange varer du kjøper i samme ordre.

For å se hvilken fraktavgift som tilkommer på din ordre, gjør slik:
Legg produktene du ønsker i handlekurven og klikk på «Kjøp nå!». I kassen fyller du i ditt postnummer under rubrikken «person- og leveringsopplysninger», deretter klikker du et sted på siden.
Fraktavgiften regnes nå ut, og vises lengre ned på kassesiden under rubrikken «fraktmåte».


Leveranse til Svalbard er dessverre ikke mulig.

 

Fraktmetode:
Bring Parcel :

Gjelder mindre bestillinger. Forsendelsen ankommer til ditt nærmeste postutleveringssted, for eksempel en nærliggende dagligvarebutikk. En SMS sendes ut med informasjon om hvor du kan hente din pakke. Pakken skal hentes innen 14 dager for å forhindre at den går i retur. Ved utlevering av pakke må du som kunde vise frem gyldig legitimasjon

Hjemlevering dagtid - Bring:
Brukes ved større og tyngre gods. Levering skjer til tomtgrensen hvis du bor i villa og til hoveddøren i eiendommen hvis du bor i leilighet (eller så nære som speditørens bil kan komme). Innbæring inngår ikke. Bring kontakter deg i forveien for å avtale tidspunkt for levering. Ved utlevering av pakke må du som kunde vise frem gyldig legitimasjon

 

Feil ved levering:
Om produktet er skadet ved levering bør dette meldes omgående til ROOM21s kundeservice. For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige om du gir beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet.


Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.


Om skaden er synlig er det enklest om du melder fra om dette direkte til sjåføren ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.
Et produkt som vi har konstatert er transportskadet bytter vi ut snarest og kostnadsfritt.