Reklamasjon
x
Skriv inn din e-postadresse for å motta nyheter og tilbud fra oss.
Jeg vil registrere meg!
Jeg vil bli fjernet fra listen!
kundeservice ønskeliste (0)


Save
REKLAMASJON

Om produktet er skadet ved levering bør dette meldes omgående til ROOM21s kundeservice. For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige om du gir beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet.


Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.


Om skaden er synlig er det enklest om du melder fra om dette direkte til sjåføren ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.

Et produkt som vi har konstatert er transportskadet bytter vi ut snarest og kostnadsfritt.