x
Skriv inn din e-postadresse for å motta nyheter og tilbud fra oss.
Jeg vil registrere meg!
Jeg vil bli fjernet fra listen!
kundeservice ønskeliste (0)

VANLIGE SPØRSMÅL & SVAR


Hvordan handler jeg?

Hvor lang er leveringstiden?
Hva koster frakten?
Kan jeg spesialbestille et produkt som ikke finnes på deres nettsted?
Hvordan leveres min bestilling?
Kan jeg bytte eller returnere en vare?
Hva skjer om en vare har blitt skadet under transport?
Hva innebærer prisgaranti?
Jeg har et spørsmål jeg ikke finner svar på?

-

Hvordan handler jeg?
Les gjerne vår guide "Slik handler du" som viser hvor enkelt det er å handle på Room21.no

Hvor lang er leveringstiden?

Om varen finnes på lager er leveringstiden 2-5 virkedager. Om du kjøper en bestillingsvare kan leveringstiden variere mellom 2-15 uker avhengig av produkt og varemerke. Beregnet leveringstid finner du inne på respektive produktside rett under knappen "Kjøp nå!". Alle varer sendes fra vårt lager i Orrefors, Sverige.

Hva koster frakten?
Frakten er gratis om din ordre er på mer enn 1000 kr! 
Mindre pakker sendes til ditt nærmeste utleveringssted og koster 49 kr i fraktavgift.

Større sendinger med for eksempel møbler leveres hjem til deg og koster mellom 195-795 kr i fraktavgift, avhengig av hvor i landet du bor. Om du for eksempel bor i ett område der postnummeret begynner på 00-14,19,20 eller 27 blir fraktavgiften 195 kr.

Om din ordre inneholder flere varer betaler du kun fraktavgift for den vare som er dyrest å sende. Du betaler aldri mer enn en fraktavgift, uansett hvor mange varer du kjøper i samme ordre.

For å se hvilken fraktavgift som tilkommer på din ordre, gjør slik:
Legg produktene du ønsker i handlekurven og klikk på "Til kassen". I kassen fyller du i ditt postnummer under rubrikken "Person- og Leveringsopplysninger", deretter klikker du et sted på siden.
Fraktavgiften regnes nå ut, og vises lengre ned på kassesiden under rubrikken "Fraktmåte".

Leveranse til Svalbard er dessverre ikke mulig.

Kan jeg spesialbestille et produkt som ikke finnes på deres nettsted?
Vi tar gjerne imot tips og råd for å forme vårt sortiment etter deres behov og ønske, men vi tar ikke imot spesialbestillinger.

Hvordan leveres min bestilling?
Mindre pakker sendes til ditt nærmeste postutleveringssted. Større pakker (over 20 kg) leveres hjem til deg med Bring. Du får informasjon om hvilken fraktmetode som gjelder for din bestilling når du går til kassen.
Les mer om Fraktmetode

Kan jeg bytte eller returnere en vare?
Ja. Du har rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du har mottatt varen, forutsatt at den er ubrukt. Når du benytter din angrerett står du som kunde for returfrakten. Øvrige kostnader, som kostnad for varen og frakt fra oss til deg vil tilbakebetales.
Les mer om Retur & Angrerett

Hva skjer om en vare blir skadet under transport?
Om produktet er skadet under levering bør dette meldes fra om omgående til Room21. For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transporter, må vi melde fra om transportskaden innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige om du gir beskjed om skaden innen dette tidsrommet. Et produkt som er konstatert transportskadet bytter vi ut snarest og kostnadsfritt.
Les mer om hvordan du melder en fraktskade

Hva innebærer prisgaranti?
ROOM21 har prisgaranti på hele sortimentet. Prisgarantien innebærer at vi regelmessig kontrollerer konkurrentenes priser, slik at våre priser aldri er høyere enn våre konkurrenters. Om du kjøper en vare på Room21 og mot formodning finner samme vare til lavere pris et annet sted, tilbakebetaler vi mellomlegget. Hos oss kan du dermed handle trygt og sikkert uten å bekymre deg for priser over markedspris.
Følgende vilkår må oppfylles for at tilbudet om prisgaranti skal gjelde.


Jeg har et spørsmål jeg ikke finner svar på?
Om du savner svar på et spørsmål er du velkommen til å kontakte oss.